Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.11.2015, 12:12   #1
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

No to w temacie dodam.

Lubię nowa AT bo może trochę zmobilizować konkurencję. Przecież To tylko lepiej dla klientów. Wolicie dyktaturę BMW?
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.11.2015, 12:38   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Bemiarz na fesjbuku też sieje ogniem..
Cały czas w stylu "mam starego gsa, jak oni mogli wyprodukować coś nowego, ładniejszego"
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.11.2015, 13:31   #3
Maurosso
 
Maurosso's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
Maurosso jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał QrczaQ Zobacz post
No to w temacie dodam.

Lubię nowa AT bo może trochę zmobilizować konkurencję. Przecież To tylko lepiej dla klientów. Wolicie dyktaturę BMW?
O, to, to. Jakieś nowe hiszpańsko-angielskie czterystapiędziesiątki. Jakieś photoshopowane supertenery, które wyglądają wielce zacnie. Może za jakieś dwa lata na bazie AT, powstanie nowy Trampek ~800ccm? Kto wie...

Ogólnie fajnie i ciekawie

Apropos Borys'a, ciekawa wrzuta, choć wydaje mi się że i tak najważniejsze w marzeniach o nowej AT było to...żeby była

I to w tym temacie chyba było najwięcej dywagacji. A reszta to marzenia

Miało być 800? Jest 1000, a mogło być 1200.
Miało być 21'' i 17''? Jest 21'' i 18'', a mogło być 2x19''
Miało być 200kg? Jest 228, a mogło być 250.
Miało być 250mm skoku? Jest 230, a mogło być 200mm.
Miała być równie ładna jak stara? Jest...a mogła nie być
Jest ok

Teraz tylko czekać i zobaczyć co się będzie najbardziej rwało i co japończyki przeoczyli...bo wiek dziecięcy będzie na pewno ciężki dla nowej AT, szczególnie przy tak ogromnej presji i fantazji, że ma skoro taka nazwa to ma się nie psuć...
__________________
Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso"
Maurosso jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.11.2015, 14:37   #4
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maurosso Zobacz post
O, to, to. Jakieś nowe hiszpańsko-angielskie czterystapiędziesiątki. Jakieś photoshopowane supertenery, które wyglądają wielce zacnie. Może za jakieś dwa lata na bazie AT, powstanie nowy Trampek ~800ccm? Kto wie...

Ogólnie fajnie i ciekawie

Apropos Borys'a, ciekawa wrzuta, choć wydaje mi się że i tak najważniejsze w marzeniach o nowej AT było to...żeby była

I to w tym temacie chyba było najwięcej dywagacji. A reszta to marzenia

Miało być 800? Jest 1000, a mogło być 1200.
Miało być 21'' i 17''? Jest 21'' i 18'', a mogło być 2x19''
Miało być 200kg? Jest 228, a mogło być 250.
Miało być 250mm skoku? Jest 230, a mogło być 200mm.
Miała być równie ładna jak stara? Jest...a mogła nie być
Jest ok

Teraz tylko czekać i zobaczyć co się będzie najbardziej rwało i co japończyki przeoczyli...bo wiek dziecięcy będzie na pewno ciężki dla nowej AT, szczególnie przy tak ogromnej presji i fantazji, że ma skoro taka nazwa to ma się nie psuć...
Co do robienia TA na bazie tej AT to nie wierze. Byloby to za duze i za ciezkie. Ale kto wie. Chetnie bym widzial TA w tym samym kierunku co nowa AT ale mniejsza, lzejsza, slabsza.

Do tego teraz klienci nie chca nic ponizej 100KM rozpieszczeni specyfikacjami konkurencji.

Na koniec, pewnie dla gryzipiórków z Hondy to NC750X chyba zastapilo TA... Jest 750? jest.

Nie podejzewam, ze zrobienie kolejnego modelu przekona excela finansistow z Honda.

Generalnie, to jestem bardzo zaskoczony samym powstaniem AT!!! W sumie to wiele bylo trzezwego myslenia, zeby to wogole nie powstalo. Potencjalna liczba sprzedanych motocykli moze byc dosc mala... Ale nie podejzewam, ze zrobili ten motocykl tylko i dlatego zeby zaspokoic paru starych ortodoksow i pokazac sie przed BMW i KTM jaka to Honda jest cool. Pewnie bedzie sie to sprzedawalo i robilo $$$.

Co mnie zdziwilo to komentarze Włochow. Myslalem, ze beda same ochy i achy. Rozmawialem z paroma osobami i podobno wielu sceptycznie do tego podchodzi. Że cena jest wysoka, moc mała.

Nie mam pojecia jak Honda mogla gorzej zdefiniowac owy produkt w erze internetu. Nie podejrzewam, ze wielu powie "ok, moc jest nie duza ale pewnie wystarcza. Waga jest spora ale pewnie swietnie wywazona i jest to wytrzymaly motocykl." Raczej wszyscy patrza na to jak ociezaly i slaby!
Dla mnie ktos dal naprawde doopy robiac tak oczekiwany motocykl:
- Power 93.9KM
- Dry Weight 208kg (STD)
- Torque 98Nm

Co to ma byc i dlaczego nie zrobili:
- Power 100KM
- Dry Weight 199kg (STD)
- Torque 100Nm

Oczywiscie, ze nie ma to zupelnie znaczenia dla uzytkownika. Nie wiem czy macie takie same odczucia.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.11.2015, 15:25   #5
at.pawel
 
at.pawel's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 219
Motocykl: RD04
Przebieg: 106000
Galeria: Zdjęcia
at.pawel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 31 min 39 s
Talking

Odczucia sa u mnie takie same ! Dwa Nm wiecej czy mniej nie maja zadnego znaczenia tak samo jak 5 kg w ta czy tamta strone. To nie jest motocykl wyczynowy na tor. Dla teoretykow wazny jest nawet ksztalt blotnika z przodu ktory gwarantuje super turbo wlasciwosci aerodynamiczne i ten jeden lub dwa rowki wiecej w moim modelu niz w twoim swiadczace o tym, ze mam lepsze osiagi i..... mozna sie tym pochwalic przy piwie !!! Nie !!! Zapominamy, ze motocykl ma dawac przyjemnosc z jazdy. Mamy sie na nim czuc przyjemnie i bezpiecznie - a jezeli do tego pozwala nam jechac przed siebe wszedzie tam gdzie zachce nam sie skrecic........
Nie dotykalem jeszcze nowej AT ale mysle ze spelni takie moje osobiste wymagania
Czego i Wam zycze !
at.pawel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię KTM-a puszek KTM 4133 18.04.2025 19:47
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.