| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mateusz93 nie przejmuj się zbytnio wysoką temperaturą i jej wpływem na zawory i takie tam... Prawdopodobnie masz wtrysk paliwa a ten dzięki soundzie lambada potrafi dobrać odpowiednie składniki na prawidłową mieszankę do spalania. 
		
		
		
		
		
		
			Geometrię wylotu popraw, albo przemelduj kierunki. zdrowia 
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			XT660 wiec na pewno ma wtrysk. Słuszna uwaga
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 12 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przelotowy wydech szybciej wypuszcza spaliny przez co mniej temp. oddają samemu układowi wydechowemu i same są gorętsze . A Strobus ma ma rację -lambada dba o prawidłową mieszankę .
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | |
| 
			
			 Turysta DualSport 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Chorzów 
					
				
				
					Posty: 584
				 
Motocykl: KTM 1200 6T 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Właśnie. 10w50 full synt. A na południe nawet 15w60. 
		
		
		
		
		
		
			Cytat: 
	
    
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś!  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					
				
				
					Posty: 1,352
				 
Motocykl: CZ 350/XL 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 57 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Każdy wydech skierowany na plastikowy kierunkowskaz go stopi. Ktoś kto to montował trochę źle policzył z oka ;-) Nie ważne czy uieszanka będzie za uboga czy za bogata. Jeździć cały czas na sssaniu. Będziesz mieć za bogatą mieszankę a kierunkowskaz i tak będziue się topił ![]() I żeby na ubogiej mieszance zajechać gniazda zaworowe to trzeba dziesiątki tysięcy kilometrów zrobić. Z objawami strzelania w wydech przy zamykaniu gazu. Nie mówiąc o trudnych rozruchach i dziwnych wolnych obrotach... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Oj żebyś się nie zdziwił. Zbieg okoliczności typu - za małe luzy zaworowe + uboga mieszanka + duże obciążenie = nadpalone gniazda w tempie duużo szybszym niż przewidujesz.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 12 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na początku wątku Mateusz napisał :Cyt :   ostatnio zmieniłem olej, filtr oleju i powietrza i wydech (zawsze dmuchający na kierunek, był okopcony, ale bagatelizowałem) .Ja wywnioskowałem że i ten oryginalny dmuchał na kierunek ale dopiero po zmianie wytopił .Wiadomo że przelotowy wydech to szybsze przepłukiwanie silnika a co za tym idzie i uboższa mieszanka (wyższa temp) ,dodatkowo nic nie wiemy o filtrze powietrza(oryg. czy podróbka) ,a ten mając zbyt dużą przepustowość(za mały opór) też zuboży mieszankę.Jednak to powinna zrównoważyć lambda. Chyba że od początku źle zrozumiałem Mateusza i po prostu wylot Dominatora jest skrajnie za blisko kierunku to musi topić.Miałem nie raz okopcone ale nigdy nie stopione a też czasem było dość blisko.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2014 
				Miasto: Czernikowice k. Chojnowa 
					
				
				
					Posty: 189
				 
Motocykl: RD07/LC8 950 adv/ Ogar 205 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 6 dni 5 godz 34 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Misza dobrze napisał to od marchewek się stopił xt bardzo często robią "jeb z komina" a jak masz 2w1 i przelot to już bajka 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Andrychów/Kraków 
					
				
				
					Posty: 142
				 
Przebieg: 11 600 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 tak, dobrze zrozumiałeś, przedtem też był tak skierowany, ale nic złego nie robił. kierunek był mocno okopcony, ale raczej nic drastycznego się nie działo- po zmianie oleju i filtra po jednej jeździe (po 100km) zauważyłem, że kierunek się stopił. sprawdzę świecę w weekend, jak będzie opcja, to jeszcze luzy zaworowe w najbliższym czasie. pomysły? po prostu przesunąć wydech/kierunek i się nie martwić, czy zastanowić się nad szkodliwością przelotu/zbyt wysokiej temperatury?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przelot robi większe marchewy... czego ty chcesz szukać jeszcze?  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |