![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
To zawsze ci sprawdzą w warsztacie zajmującym się głowicami- ale moim zdaniem nie .
Miałeś wywaloną uszczelke pod głowicą ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]() Cytat:
Pytam o planowanie bo w przypadku samochodowych głowic jakie dawałem do sprawdzenia, docierania itp. nigdy jeszcze mi się nie zdarzyło żeby wróciła nie splanowana. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Głowice samochodowe mają duże powierzchnie... są długie i wąskie... tak więc łatwiej może się odkształcić , zwichrować...pod wpływem przegrzania a zwłaszcza jeśli kolejność i moment dokręcania nie były zachowane... w Africe głowica jednego cylindra ma małą powierzchnię... mniej podatną na zwichrowania i odkształcenia... w silniku rzędowym... głowica obsługuje 4 6 cylindrów...no więc długi płaski kształt nie sprzyja zachowaniu sztywności i odporności na odkształcenia ,,, skręcanie zwichrowanie itp..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak sprawdzić czy korbowód prosty? | lolo | Inne - dyskusja ogólna | 24 | 03.02.2013 16:23 |
Cóż to takiego i jak sprawdzić czy sprawne. | baloo | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 01.02.2010 22:43 |