|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Więc podałaś to jak bzdurny przykład na odpalanie motocykla w niskich temperaturach
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
|
![]()
To było w późno zimowo/wiosennych warunkach.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Aby uniknąć podobnych problemów jak na filmiku Puszka , należy bardzo dokładnie uszczelnić wszystkie łączenia w puszcze filtra tak aby podciśnienie nie zaciągało piochu który wali tylne koło . To problem wszystkich enduraków które filtr mają umiejscowiony pod siedzeniem , oprócz tego należy zakładać na gąbkę tzw. filtr piaskowy taką moherową beretke i zaglądać do kilka razy dziennie , wytrzepując ją dokładnie w przeciwnym razie jazdy po fesz feszu nie przeżyją , wszystkie rajdówki mają przerobione wloty powietrza i umieszczone u góry z tego powodu .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |