Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.01.2015, 13:49   #1
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puszek Zobacz post
Problemy wynikały z innego powodu...juz to pisałem ale sie powtórzę...
Nieszczęsliwe umieszczenie filtra pod siedzenie , powoduje ,ze w bardzo sypkim fesz-feszu, macznym piasku, gdy nie da sie jechac szybko, filtr zasysa duze ilosci kurzu/piachu który wiruje obok... Po zatkaniu sie gabki co zdarzyło się po 30 minutach katorgi, siła ssania motura zagina stelaż filtra i powoduje przejscie pyłu pod spodem do gardzieli i na tłok. Po chwili zaklejaja sie zamki na pierscieniach i po zgaszeniu motura nie ma kompreji by go odpalić. Pomogłoby wylanie oleju na tłok...ale trza wiedzieć.
Paierowy filtr i solidna konstrukcja puszki w Afryce nie da takiej mozliwości. Moto po prostu bez powietrza nie pojedzie. Wytrzepanie kurzu przywraca mozliwośc jazdy Afryce. Poza tym miejsce filtra znacznie ogrnicza ilość zasysanego pyłu/mączki..
porównywać.trzeba konstrukcyjnie Afrykę do Lc8, a tam masz puszkę.z filtrem zrobioną nawet lepiej niż.w Afryce

Rd04 też.ma chyba filtr pod kanapą, zaś 690 też jako lc4 ma filtr pod kierownicą w puszce..

jaki z tego wniosek nie ma co generalizować, bo modelów i typów lc4 jest cała masa, a i afryk też kilka
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2015, 14:57   #2
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
porównywać.trzeba konstrukcyjnie Afrykę do Lc8, a tam masz puszkę.z filtrem zrobioną nawet lepiej niż.w Afryce

Rd04 też.ma chyba filtr pod kanapą, zaś 690 też jako lc4 ma filtr pod kierownicą w puszce..

jaki z tego wniosek nie ma co generalizować, bo modelów i typów lc4 jest cała masa, a i afryk też kilka
Tak RD04 to był zly pomysł z tym filtrem...A co do LC8 to ma idiotycznie umieszczony akumulator -zresztą malutki, słabiutki, na wysokości podnóżków...Co woda , czy inny syf to aku się szlamuje i topi...
Przynajmniej te lc8 tak miały które znałem...Może Exowy ma aku gdzieś indziej...W sumie to lc8 to fajny motor, wygodna pozycja , sporo mocy, dużo turatech produkuje do tego świecidełek- a ten nowy to super konkurencja dla GS1200 ..Będą się chłopaki na autostradach dogadywać.
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.