|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
|
![]() Cytat:
Rd04 też.ma chyba filtr pod kanapą, zaś 690 też jako lc4 ma filtr pod kierownicą w puszce.. ![]() jaki z tego wniosek nie ma co generalizować, bo modelów i typów lc4 jest cała masa, a i afryk też kilka ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
|
![]() Cytat:
Przynajmniej te lc8 tak miały które znałem...Może Exowy ma aku gdzieś indziej...W sumie to lc8 to fajny motor, wygodna pozycja , sporo mocy, dużo turatech produkuje do tego świecidełek- a ten nowy to super konkurencja dla GS1200 ..Będą się chłopaki na autostradach dogadywać. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |