![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 984
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
|
![]()
Wykonałem podobny patent z podniesieniem przodu jak na stronach transalpa,tylko ja dorwałem ten pomysł gdzieś na stronach niemieckiego klubu AT.Na patencie tym pomykam od sierpnia 2008.Faktycznie zmienia się geometria tym bardziej ,że podniesiony jest tylko przód.Korek o długości 8 cm wykonany jest ze stali.Dodatkowo zainstalowałem odpowietrzniki,a je z kolei kupiłem u wulkanizatora bodajże za 20pln.Chciałem bardzo pokombinować z tylnią zawiechą ,myślałem o częściach od LC 4,lecz zabrakło kasy.Dodam ,że mam 182cm i jeżdzi mi się wyśmienicie.Dokładnie taki sam patent ma Gregor (ta sama produkcja i czas)_,z tym że Gregor ma więkrzy wzrost coś koło 198 i również jest zadowolony.Obydwie Afryczki nie klękają przed offem, więc przeróbka została dość uczciwie przetestowana.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 57 min 3 s
|
![]()
Dzięks Dabal za info.
A teraz pytanko do IZIEGO : podobno u Ciebie taki patent klęknął,pomimo że miałeś te korki malutkie(słyszałem że 3cm)-znaczy wyrwało na gwincie? Daj znac co się dokładnie stało,please, żeby nie popełnic tych samych błędów. ![]() Ps W Bydzi słoneczko i temp na plusie, więc odpalam sprzęta i dziduję do lasu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 345
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 4 godz 34 min 4 s
|
![]() Cytat:
wysokość jest taka, jak grubość półki (nic mniej i nic więcej). Do lagi jest wkręcone przedłużenie, korek z odpowietrzeniem jest oryginalny. Nic na gwincie nie strzeliło. Jeździliśmy wcześniej w różnych warunkach terenowych i nic się nie działo. A to że słyszałeś że coś trafił szlag, to wywalało (w jednym i drugim motocyklu) olej spod oringu. Było to na Kamczatce i zaraz po dostawie motocykli samolotem. Wydaje nam się, że może powodem było ciśnienie w luku bagażowym, cholera wie. Ja wtedy swoje odkręciłem, Izi wymienił oringi i było już ok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
B&B Góry Stołowe | Bartasso | Polska | 29 | 23.04.2012 21:56 |
Góry Stołowe | Bartasso | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 28.04.2011 15:23 |