![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Masa rotująca nie produkuje momentu obrotowego. Potrafi go natomiast "magazynować".
Pomocne to może być w momencie ruszania ale w czasie jazdy ma same wady. Dlatego jak ktoś przesiądzie się przykładowo z afryki na kata to na 90% zgaśnie mu przy ruszaniu. No ale wystarczy nauczyć się ruszać bez konieczności wykorzystywania bezwładności mas rotujących silnika. Masa ta ma też oczywiście wpływ na kulturę pracy na wolnych obrotach, ważne, gdy stoi się na światłach ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 21:12 |