Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.04.2008, 12:11   #1
Pastor
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
No popatrz. Nigdy Pastora bym o to nie podejrzewał
Bo Podos to przynajmniej się myje, nie to co ty, stary śmierdzielu

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Dziwna sprawa. Identyczną pompę miałem w mojej afryce, DR bigu i xj 600 diversion i w żadnym z wymienionych nie miała ona wspomnianego odstojnika-trójnika na przewodzie podciśnienia . Były bezpośrednio podłączone z kolektorem ssącym. Dodam też że nigdy nie miałem z nimi problemów.
No właśnie. Wszędzie się to sprawdza, tylko nie w AT. I co ciekawe chłopaki co przeszczepili pompy od BIGosa, KTM, czy Hexagona do AT też nie zgłaszali nigdy problemów. No chyba że się wstydzili
Trza by się sprawie dogłębnie przyjrzec...

Zdrowia!

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.03.2010 o 17:21
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... azure Uklad paliwowy i wydechowy 2 02.07.2013 22:18
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.