Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.01.2009, 17:34   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 3 min 20 s
Domyślnie

klanol co ty na to ? K&K brzmi prawie tak samo jak Filtry powietrza K&N (oczywiście sportowe) tylko te prawie robi różnicę

Dobry pomysł z tą obudową po przekaźniku dla tych co już mają płytkę
Nie ma sensu natomiast kupowanie przekaźnika -wydłubywania go i w tą obudowę wstawiania płytki , którą też trzeba kupić. Prościej wstawić przekaźnik i taniej
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.03.2009, 11:41   #2
cheniek
 
cheniek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 861
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
cheniek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 50 min 54 s
Domyślnie

Witam

Wielkie dzięki za informacje zamieszczone w tym wątku.
Przekaźnik zamontowany - co prawda w wiaderku ale jako że pompa taka sama więc wszystko zagadało .

p.s.
Po 26 tys km. styki wypalone do połowy
Oj pan Hąda się nie popisał


Pozdro
cheniek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.03.2009, 12:53   #3
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 3 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał cheniek Zobacz post
Witam

Wielkie dzięki za informacje zamieszczone w tym wątku.
Przekaźnik zamontowany - co prawda w wiaderku ale jako że pompa taka sama więc wszystko zagadało .

p.s.
Po 26 tys km. styki wypalone do połowy
Oj pan Hąda się nie popisał


Pozdro
Super, że działa Pan Honda chce zarobić na serwisie a my mu trochę bruździmy
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.09.2009, 09:50   #4
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Czesc,
trafiłem tu bo chciałbym zamontować przekaźnik, ma tylko kilka pytań technicznych. (jakby co to proszę poprawić)

1. Rozumiem ze pompa podaje paliwo jak napięcie pojawi się na cewce pompy.
2. Styk przekaźnika jest włączony szeregowo ze stykiem oryginalnym = pracują równocześnie.

i tu pytanie, czy nie da się całkowicie zrezygnować ze styku oryginalnego i sterować przekaźnik (czyli cewkę pompy) bezpośrednio /bez udziału oryginału/
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie MaRP Uklad paliwowy i wydechowy 57 04.07.2022 19:52
Elektronika przekaznika.... Scorpi Układ elektryczny i zapłonowy 5 31.03.2014 21:17
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
Podłączenie przekaźnika świateł dla dwóch reflektorów Stolek Układ elektryczny i zapłonowy 34 09.12.2011 12:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.