![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]() Cytat:
Ok, ale co rozłącza - przekaźnik=cewkę, czy coś jeszcze ? Bo jak tylko przekaźnik to może można "przełożyć" sterowanie styku bezpośrednio na przekaźnik, o to mi się rozchodzi. Ale jest opcja że zupełnie nie kumam jak to działa ![]() PS. Czy żeby tam zajrzeć (styk) to trzeba dużo rozbebeszyć ? Coś zajarzyłem. Styk pompy JEST STEROWANY ciśnieniem ![]() Tzn przełączą się przy zmianach ciśnienia - rozumiem że sterowanie jest mechaniczne? Liczyłem że np. z modułu, elektrycznie. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 10:13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 861
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 17 godz 6 min 38 s
|
![]()
TAK, sterowanie stykiem pompy jest mechaniczne (membrana).
W opcji z przekaźniekiem oryginalny styk pompy "wzbudza" tylko przekaźnik to przekazania prądu do pompy. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie | MaRP | Uklad paliwowy i wydechowy | 57 | 04.07.2022 19:52 |
Elektronika przekaznika.... | Scorpi | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 31.03.2014 21:17 |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
Podłączenie przekaźnika świateł dla dwóch reflektorów | Stolek | Układ elektryczny i zapłonowy | 34 | 09.12.2011 12:36 |