|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
A to sprawdze jeszcze raz bo koleczki gumowe wydlubalem i nic pod nimi nie bylo,
ale sprawdze jeszcze raz dokladniej ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Lubaczów
Posty: 310
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 dni 3 godz 8 min 37 s
|
![]()
Kołaczki są - nawet podwójne tzn., że pod kołeczkiem jest kolejny głębiej osadzony a na spodzie znajduje się wkręt. Dobra latarka lub światło i wszystko zobaczysz - wystarczy igła i wyciągniesz.
__________________
http://www.radiator-mototurystyka.pl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 14 godz 38 min 12 s
|
![]()
Ja tylko wypowiem sie w sprawie wodoszczelności, navi przejechała ok. 360 km w deszczu i działa. A lało czasami solidnie. A jeszcze dała rade podczas szlifu i spotkania z motocyklem kolegi. Efekt to połamana czasza i skrzywiony stelaż zegarów. Navi działa do dzisiaj. W moim przypadku sprawdziła sie i za te pieniądze nic podobnego nie kupimy.
__________________
Kiedyś Tygrysek |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 18:04 |