|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Kwidzyn
Posty: 10
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 35 min 23 s
|
![]()
Może się komuś przyda na przyszłość.
Udało się w moim egzemplarzu zlikwidować problem kiepskiego ładowania lub jego braku na oryginalnej ładowarce. Przelutowałem przewody zasilające, biegnące z "pleców" nawigacji do punktów oznaczonych strzałką na zdjęciu. Teraz ładuje mi od zera do 100% w mniej niż godzinę, przy włączonej nawigacji ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Zarejestrowany: Sep 2014
Posty: 5
Motocykl: RD03
![]() Online: 44 min 46 s
|
![]() Cytat:
To fhyba oleje gwarancje i jutro sprobuje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 18:04 |