Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.10.2013, 13:56   #1
Pawel
 
Pawel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Nottingham, UK
Posty: 697
Motocykl: RD07a
Pawel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 50 min 2 s
Domyślnie

Zgadzam sie z mdmxd.
Wałek zużywa się na skutek tarcia pomiędzy wałkiem i zębatką. Trzeba to tarcie ograniczyć więc smarowanie tych powierzchni powinno znacznie ograniczyć ich zużywanie
__________________
Gdzie BMW nie może tam Africę pośle.
Pawel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy cd. mdxmd CRF 1000 L 53 09.11.2019 21:30
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
wałek zdawczy maciek-kolek19863 Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 06.04.2017 12:45
Patent na wałek zdawczy?? Wójcik Wszystko dla Afryki 62 08.03.2016 01:13
Wałek zdawczy ocena tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 29.07.2015 16:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.