Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.11.2008, 22:01   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 1 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Harnaś Zobacz post
Kazmir a jak podłączyc tą kontrolkę sygnalizującą prace pompy. Będe bardzo wdzięczny za łopatologiczne wyjaśnienie.
Noga led'a minusowa do masy. Noga dodatnia z wlutowanym rezystorem(są sprzedaży gotowe led'y z rezystorem dla napięcia 12V z przewodami czarny minus czerwony plus) do przekaźnika - styk który steruje pracą pompy. Naprawdę warto widzisz pracę pompy i wszelkie anomalie jeśli się zdarzą
Kazmir jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.12.2008, 22:04   #2
Harnaś
 
Harnaś's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 19
Motocykl: RD07a
Harnaś jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Noga led'a minusowa do masy. Noga dodatnia z wlutowanym rezystorem(są sprzedaży gotowe led'y z rezystorem dla napięcia 12V z przewodami czarny minus czerwony plus) do przekaźnika - styk który steruje pracą pompy. Naprawdę warto widzisz pracę pompy i wszelkie anomalie jeśli się zdarzą
Wszystko zrozumiałem, tylko do którego styku podłączyc ten plusowy przewód. Podłączyłem go na krótko pod kostkę od przewodów wychodzących z pompy i kontrolka świeci się cały czas, więc podejrzewam, że nie tam. Pompe mam podłączoną fabrycznie bez przekaźników i innych przeróbek. Pomocy !!
__________________
AT RD07 & kl250
Harnaś jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.12.2008, 23:00   #3
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 1 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Harnaś Zobacz post
Wszystko zrozumiałem, tylko do którego styku podłączyc ten plusowy przewód. Podłączyłem go na krótko pod kostkę od przewodów wychodzących z pompy i kontrolka świeci się cały czas, więc podejrzewam, że nie tam. Pompe mam podłączoną fabrycznie bez przekaźników i innych przeróbek. Pomocy !!
Podpiąłeś się pod zasilanie pompy to stale się świeci

Chcąc uzyskać ten efekt nie mając przekaźnika musisz się podpiąć pod styk na pompie (trza rozebrać osłonę styków pompy i podpiąć się pod ten styk pod którym podłączona jest cewka - uzwojenie pompy

Powodzenia napisz czy się udało?
Kazmir jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.12.2008, 23:07   #4
Harnaś
 
Harnaś's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 19
Motocykl: RD07a
Harnaś jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Podpiąłeś się pod zasilanie pompy to stale się świeci

Chcąc uzyskać ten efekt nie mając przekaźnika musisz się podpiąć pod styk na pompie (trza rozebrać osłonę styków pompy i podpiąć się pod ten styk pod którym podłączona jest cewka - uzwojenie pompy

Powodzenia napisz czy się udało?
No więc wszystko się udało i wszystko działa. pozdrawiam i bardzo dziękuje za pomoc.
__________________
AT RD07 & kl250
Harnaś jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompy " FACET" w Polsce. Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 15 04.06.2008 12:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.