![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Sorki, że tak drążę temat ale LC8 ma podobną pompę a więc równie awaryjną i warto wiedzieć jak najwięcej.
We wszystkich znanych mi rozwiązaniach z pompą, jest ona włączana na chwilę po włączeniu zapłonu np na 1 - 2 sekundy (u mnie to wyraźnie słychać, zwłaszcza jak moto długo stało albo leżało ![]() Z całym szacunkiem ale wydaje mi się, że włącza się najpóźniej przy kręceniu rozrusznikiem. Przecież trudno uruchomić silnik przed podaniem paliwa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Tak, działa już przy uruchomieniu rozrusznika bo jest sterowana z modułu zapłonowego.Nie działa po włączeniu samego zapłonu a takie rozwiązanie jest dobre w przypadku gleby lub długiego postoju-stąd pomysł o uruchamianiu pompy na krótko jeszcze przed odpaleniem.
Ostatnio edytowane przez PawelZDR : 27.11.2008 o 10:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
tak działa pompa w waradero, tj robi tyk tyk po załączeniu zapłonu, przed odpaleniem rozrusznika. dlatego wiadro nawet jak wyjeździmy wache do końca zapala po wlaniu choćby 0,2L benzyny i zapala na dotyk po staniu w garażu całą zime.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]()
__________________
Hubert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
No teraz wszystko rozumiem.
Czy nie lepiej zamiast przycisku, zrobić to tak jak w innych konstrukcjach czyli zastosować przekaźnik czasowy? Ustawić na 2 sec po włączeniu zapłonu i działa. A zawsze można kilkakrotnie włączyć i wyłączyć zapłon ale ja nigdy nie miałem takiej potrzeby. Podaje link do przykładowego przekaźnika. http://allegro.pl/item484027576_prze...iwersalny.html Ten akurat jest za duży ale nie mam czasu teraz szukać. pzdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Jak tak to mi sie zaczyna to podobac |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
A może taki ?
http://allegro.pl/item492027108_prze...pa_paliwa.html Chociaż z drugiej strony to chyba wolałbym chyba jednak jakiś przełącznik bo lubię mieć kontrolę nad tym co robię ![]()
__________________
Hubert Ostatnio edytowane przez hubert : 27.11.2008 o 15:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() |
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez Babel : 27.11.2008 o 16:19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]() Cytat:
Mam gaz w autku i planuję kupno takiego przekaźnika do wyłączania pompy bo faktycznie niepotrzebnie cały czas mi brzęczy zupełnie bez celu. Ale jestem leniwy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompy " FACET" w Polsce. | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 15 | 04.06.2008 12:21 |