![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]() Cytat:
Co lepsze że sam Jego EXC 525 jezdziłem na obu oponach i faktycznie ten metzeler to porażka,a w szczególności na mokrym i w błocie podjazdy czy jazda w paplawce kończyła sie zagrzebaniem motoru,tam gdzie ja wjeżdzałem na lekko duchu to on sie meczył bo motor nie dawał rady przebrnąć choć maleńkiego błota. Pozaty schodził dosłownie w oczach,niezbyt znana firma Motoz okazała sie na całej lini lepsza,teraz jedzie EXC po góreczki i w błotku Chodzi mianowicie o ten model 140/80/18 ![]() co do innych świetna oponą na tył jest Pirelli Scorpion MX ale to opona na tor,ma mniejszą żywotność ale doskonale robi w każdych warunkach. szukając opony uniwersalnej na warunki jakie podałeś to celował bym w Dunlop MX51 Geomax To opona na wszystkie podłoża i z trwałością wiekszą niż michelin AC 10. ![]() Ja zakupiłem na przód Dunlop MX31 Geomax ale to opona typowo błotna A na tył MX51 Geomax MX 31 błotne po lewej ![]()
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
szerokość opony enduro vs szosowej | electro | Hamulce, kola, opony | 4 | 13.11.2013 14:28 |