![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Dzieju,
żaden nie smarowany łańcuch nie przejedzie 25kkm. 5 litrów 10w50 nie kosztuje dwa razy więcej niż półsyntetyk 5L 10w40. Przeceniany u nas w PL Motul 300V 10w40 kosztuje nawet wiecej niż dobry olej innej firmy o lepkości 10W50, mimo że to olej starszej generacji, i o słabszych parametrach. Wiec jazda na dobrym smarowaniu najzupełniej sie opłaca, nawet jak trzeba dolewać co jakiś czas ![]() Ostatnio edytowane przez rambo : 27.03.2013 o 15:09 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Posiadacze RD03 - jaki olej silnikowy używacie ?? | Babel | Regularne czynności serwisowe | 55 | 09.07.2011 23:20 |
olej do olejarki | bukowski | Wszystko dla Afryki | 10 | 12.07.2010 23:59 |