![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
wolny strzelec
![]() |
![]()
Alez ona bedzie uzywana zgodnie z przeznaczeniem.Bo na motorze sie jezdzi
![]() W jakies bagna i blota pchac sie nie bede-bo to nie wscieklak zeby nim po dziurach skakac. W zeszlym roku "wpadlem niechcacy" w male bagienko,a ze bylem sam tak godzina minela jak minuta a motorek stal prawie w tym samym miejscu. Kto afryczke sam wyciagal-ten sie na drugi raz zastanowi. Ja chce nie jezdzic tam gdzie ona pasuje najbardziej-np.czytaj opis Cyncia-Kirgistan a jak bede juz duzy to sobie kupie wscieklaka i pojde w las :-)
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
|
![]()
To chyba jeden z najfajniejszych zimowych tematów . Miło popatrzeć jak odnawia się sprzęty .
Gdyby więcej osób zechciało pochwalić się własnym wkładem było by mniej złego . p.s - offtop Rankiem pewnej kwietniowej soboty wybrałem się AT tam gdzie oczy poniosą . Wróciłem brudny wieczorem robiąc ok. 25km . Rozebrany do majtek, zapadając się po pas w bagnie próbowałem uratować motocykl zapadający się coraz głębiej. Dzisiaj bez wulgaryzmów ciężko to streścić, ale lekcja zapisana w podświadomości została. ![]() Wcześniej na CR przelatywałem tam bez problemów. |
![]() |
![]() |