![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 47 min 5 s
|
![]() Cytat:
Jeżeli moduł jest ok. to przyczyna może leżeć po stronie: - Instalacji - cewki zapłonowej z której zasilania są pobierane impulsy do obrotomierza - samego modułu mimo że jest "po regeneracji i załóżmy, że jest ok" Za niskie napięcie na akumulatorze w czasie pracy silnika ( brak ładowania ) może być spowodowane ( piszę to po raz nie pamiętam który) 1. uszkodzeniem magnesów w kole magnesowym (afry raczej nie dotyczy) 2. uszkodzeniem stojana alternatora 3. uszkodzeniem instalacji elektrycznej 4. uszkodzeniem regulatora napięcia 5. uszkodzeniem akumulatora
__________________
END of TRANSMISSION |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy to padnięty przekaźnik rozrusznika? | wojtekm72 | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 14.09.2021 09:38 |
Czy jest możliwe że padnięty regler robi zwarcie? | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 02.06.2008 17:03 |
Padniety modul w RD03? | suchy | Układ elektryczny i zapłonowy | 21 | 29.04.2008 19:27 |