![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 30 min 9 s
|
![]()
Podłącz zegar do innej afryki , jak będzie to samo to można wkładać tam łapki.
Jak będzie ok. to znaczy że masz coś z instalacją , CDI lub napięciem w instalacji nie tak jak być powinno.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Włocławek
Posty: 49
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 tygodni 20 godz 39 min 7 s
|
![]()
Witam mam male pytanko zauwazylem ze w mojej Afryce obrotomierz kreci sie tylko do ok 3000rpm czy to moze byc wina obrotomierza czy cos z instalacja (a jak z instalacja to mniej wiecej gdzie szukac usterki)
![]() Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]()
No to tak: wymieniłem obrotomierz na nówkę sztukę, bo od 4 tyś obrotów przeskakiwał do przodu i generalnie szalał i sytuacja bez zmian...mam założony dodatkowo akcesoryjny (elektroniczny) - i ten nie szaleje...przeczytałem wątek ale nie znalazłem odpowiedzi, tzn. gdzie szukać, co sprawdzić, o co generalnie caman
![]() ![]() Dajcie jakieś wskazówki...dziękuję z góry ![]() aaa - mam podłączony woltomierz hondowski (pod pozycyjne) i pokazuje non stop ładowanie na 12 V ale na aku jest 14,1...piszę gdyby to miało jakieś znaczenie przy diagnozie ![]() EDIT: to RD07 Podkreślam, że silnik chodzi miarowo, jak skacze obrotomierz, z silnikiem nie dzieje się nic złego (tzn. buja samą wskazówką). Jeśli ktokolwiek ma pomysł - będę wdzięczny bo ja z czymś takim się nie spotkałem jeszcze... Ostatnio edytowane przez mirkoslawski : 04.08.2012 o 14:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banned
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
|
![]()
W sprawie obrotow nie jestem w stanie Ci nic pomoc ale nie widze sensu podlaczania voltomierza do pozycyjnych skoro tam jest napiecie stale 12v Najbardziej miarodajny jesli sie nie myle jest pomiar bezposrednio z akumulatora, radze to zmienic jesli bedziesz mial chwile na grzebanie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 30 min 9 s
|
![]() Cytat:
Jeżeli moduł jest ok. to przyczyna może leżeć po stronie: - Instalacji - cewki zapłonowej z której zasilania są pobierane impulsy do obrotomierza - samego modułu mimo że jest "po regeneracji i załóżmy, że jest ok" Za niskie napięcie na akumulatorze w czasie pracy silnika ( brak ładowania ) może być spowodowane ( piszę to po raz nie pamiętam który) 1. uszkodzeniem magnesów w kole magnesowym (afry raczej nie dotyczy) 2. uszkodzeniem stojana alternatora 3. uszkodzeniem instalacji elektrycznej 4. uszkodzeniem regulatora napięcia 5. uszkodzeniem akumulatora
__________________
END of TRANSMISSION |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy to padnięty przekaźnik rozrusznika? | wojtekm72 | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 14.09.2021 09:38 |
Czy jest możliwe że padnięty regler robi zwarcie? | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 02.06.2008 17:03 |
Padniety modul w RD03? | suchy | Układ elektryczny i zapłonowy | 21 | 29.04.2008 19:27 |