|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]()
Dokstom tyle co rozmawialiśmy w niedziele na temat wyboru miejsca na nawi. Jestem podobnego zdania.
Larka ma zamocowanego z lewej strony do kierownicy. Nie ma większych kłopotów z korzystaniem. Bardzo mi się podoba jakość wykonania powyższego mocowania |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,734
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 4 min 39 s
|
![]()
To, że jest w linii drogi oznacza raczej oś drogi, bo oczywiście jest znacznie poniżej punktu, gdzie patrzymy jadąc.
IMG_3735.jpg IMG_3631.jpg IMG_3593.jpg IMG_3655.jpg Czy do ramki tripa, czy do jego dwóch śrub- będzie drżało tak samo, bo to część amortyzowana. Pierwsze ramię, jakie zrobiłem, było zamocowane identycznie, ale o połowę krótsze, w kształcie niedokończonego C. Było bardzo sztywne, nie potrzebowało zamocowania górą. Było lepiej niż z boku na kierownicy, lepiej, niż centralnie na kierownicy, ale zasłaniało tripmaster, z którego chętnie korzystam. W nocy mi również nie przeszkadza. W kwestii bezpieczeństwa każdy musi odpowiedzieć sobie sam. W czasie wypadku może zdarzyć się wszystko. Wybieram mniejsze zło, bo uważam, że byłbym częściej narażony na wypadek spuszczając oko z drogi i zerkając w bok i w dół na nawigację niż teraz, z powodu samego ramienia osłoniętego nawigacją. Ostatnio edytowane przez ATomek : 04.09.2012 o 08:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lark FreeBird 35AT | Guziec | Hardware | 665 | 06.12.2018 08:14 |
Lark 35AT - nowe menu | Wegrzyn | Zastosowanie praktyczne | 41 | 13.05.2014 00:14 |