![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
|
![]()
A ja mysle ze bardzo dużo przypadków upalenia reglera lub kostek zdaza sie w motocyklach czesciej topionych po kanape przez co instalacja sniedzieje i zaczynaja sie grzać styki. KAzdy ma tu troche racji ale wracajac do pytania założyciela posta najlepiej podpiąc nowe aku i odrazu sprawdzać ładowanie. przy okazji mozna by poczyścić wszystkie dostepne połaczenia szczegulnie klemy i wtyczki reglera oraz przekaznika rozrusznika...
|
![]() |
![]() |