![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Gdynia
Posty: 1,391
Motocykl: RD 03, LC4 ADV
Przebieg: x83000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 10 godz 44 min 10 s
|
![]()
grabbie dokładnie zgadzam się z Twoją teorią:
"Aku nie odbiera w pełni prądu z alternatora i regler pada" tak własnie załatwiłem swój regler świeżo po kupnie mojej Afryki - nie wiedziałem że aku całkiem siedzi, odpaliłem z prostownika i udałem się na przejażdżkę - parę km i koniec. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Siedlce okolice
Posty: 83
Motocykl: Iz49, K750,XT350,MZ,SHL,WSK
![]() Online: 6 dni 31 min 49 s
|
![]() witam Panowie, dawno nie zaglądałem na forum ![]() ![]() dzieki za udzial w temacie Ostatnio edytowane przez yakuzsa : 24.08.2012 o 23:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Zapytam trochę przekornie- co się dzieje z prądem ładowania aku w trakcie wielogodzinnej jazdy albo kiedy ruszamy z naładowanym w pełni aku ![]() ![]() Trzeba zadać sobie pytanie co szkodzi reglerowi- za duże obciążenie (np. zwarcie aku.; dodatkowe opory na zaśniedziałych złączach powodujących, że robią się z nich grzejniki topiąc przy okazji instalację) czy jak napisano brak "odbierania prądu". Aku może się uszkodzić definitywnie na 2 główne sposoby (pomijam stratę pojemności itp.): dostać zwarcia lub rozwarcia i moim nieskromnym zdaniem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |