![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Na ssących ma wchodzić lekko 0,1m a z oporem 0,15mm
Na wydechowych analogicznie 0,15 z lekkim oporem, 0,2m na wcisk. Zawór ma sobie stukać, ja nie sprawdzam już tak dokładnie szczelinomierzem tych zaworów tylko najpierw własnie jak on sobie stuka. Oczywiście wydechowy stuka głośniej i donośniej. Śruba od regulacji wybija się z czasem od trzonka i tego szczelinomierz nam nie pokaże a bedzie klepać jak miło ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.04.2012 o 07:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Możesz mieć wyklepane powierzchnie styku dlatego jak ustawisz niby prawidłowo to faktyczny luz jest ciut większy.
W starych silnikach dawno temu kiedy te połaczenia były już mocno wyklepane korektę ustawienia robiło się ręcznie już bez szczelinomierza. Ustaw na dobrym zaworze prawidłowy luz ( bez stukowy i bezpodparciowy) i reką sprawdź jaki jest. Potem tak samo ten który ci stuka. Jaki masz przebieg że już są problemy z regulacją ? Jeśli mimo wszystko nie uda Ci się ustawić idealnie to lepiej zostaw minimalne stukanie niż miałbyś mieć podparty.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gaśnie na pierwszym biegu, odcina prąda czy ki ch*** ! | AnubisXRV | Regularne czynności serwisowe | 6 | 14.05.2009 23:35 |
Wtrysk i układ wydechowy. | Pretor | Uklad paliwowy i wydechowy | 36 | 17.02.2009 18:44 |
Brak iskry na jednym cylindrze RD01 | wolly | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 01.05.2008 23:39 |