Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.10.2011, 13:33   #1
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
Domyślnie

no ja wiem że to forum Afrykańskie, ale wypominać Lc8-ce pompe paliwa, przez Afrykańczyka to już zapawa o kpine,...

Po za Tym Panowie, największa zasługa dla bezawaryjności Afryki to jets właśnie to forum, gdzie od dawna wałkujecie co pada, co trzeba poprawić i jak sie zabezpieczyć, z Lc8-kami jest dużo trudniej, bo jest nas mniej, nie jesteśmy tak zorganizowani, i nie mamy takiego forum.

Ale jeszcze chwila i wszyscy sie spotkamy pod tym samym szyldem Afryki, Tenery, BIGI, po mału się wykruszają, a jedyne do czego mogą się przysiąść podróżnicy ENDURO to jest właśnie LC8. Tak więc ... czekamy na was...
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.10.2011, 14:07   #2
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,760
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 16 godz 21 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
no ja wiem że to forum Afrykańskie, ale wypominać Lc8-ce pompe paliwa, przez Afrykańczyka to już zapawa o kpine,...

Po za Tym Panowie, największa zasługa dla bezawaryjności Afryki to jets właśnie to forum, gdzie od dawna wałkujecie co pada, co trzeba poprawić i jak sie zabezpieczyć, z Lc8-kami jest dużo trudniej, bo jest nas mniej, nie jesteśmy tak zorganizowani, i nie mamy takiego forum.

Ale jeszcze chwila i wszyscy sie spotkamy pod tym samym szyldem Afryki, Tenery, BIGI, po mału się wykruszają, a jedyne do czego mogą się przysiąść podróżnicy ENDURO to jest właśnie LC8. Tak więc ... czekamy na was...
Masz sporo racji..To prawda,ze rozkmimilismy nasze motki..Raz ze sa prostsze dwa ze sa dostepne dla wiekszej ilosci ludzi... Za kase która wsadziłem w moja Afri pewnie miałbym LC 8.. Tylko,ze on nie jest puszkoodporny (topienie w morzu ,rzekach, liczne gleby..) a dwa..Jestem na niego za cienki...Nie mam umijetności ani fizycznych predyspozycji do wyczynu... Po drogach jeżdże 120 max i chyba w tej prędkości wykorzystuje wszystkie swoje mozliwości. LC 8 prawdopodobnie zaprowadziłby mnie w okolice 170-180 km/h..Co by się skonczyło zapewne niemiło dla mnie..Jak zmienie kiedys Afri to na cos w rodzaju DR650 maszyne Stiva..A LC 8 zostawię młodym i gniewnym ze sportowymi aspiracjami..dzida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.10.2011, 20:53   #3
zbyszek_africa
księgowy...
 
zbyszek_africa's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom
Posty: 1,500
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
zbyszek_africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 7 godz 38 min 38 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
no ja wiem że to forum Afrykańskie, ale wypominać Lc8-ce pompe paliwa, przez Afrykańczyka to już zapawa o kpine,...

Po za Tym Panowie, największa zasługa dla bezawaryjności Afryki to jets właśnie to forum, gdzie od dawna wałkujecie co pada, co trzeba poprawić i jak sie zabezpieczyć, z Lc8-kami jest dużo trudniej, bo jest nas mniej, nie jesteśmy tak zorganizowani, i nie mamy takiego forum.

Ale jeszcze chwila i wszyscy sie spotkamy pod tym samym szyldem Afryki, Tenery, BIGI, po mału się wykruszają, a jedyne do czego mogą się przysiąść podróżnicy ENDURO to jest właśnie LC8. Tak więc ... czekamy na was...
Exie nie wszyscy wiedzą że pompa paliwa jast taka sama od Afry i Lc8 950 (na gaźnikach)
Tamci kolesie w Maroku byli na Lc8 990, gdzie pompa paliwa to zupełnie inna bajka, powiedzmy taka sama jak w samochodach, pompująca non stop, umieszczona w zbiorniku paliwa (lewym). To jest cały zestaw pompa-filtr zgrubny (siatka) - filtr papierowy, całość umieszczona w jednej obudowie-rozbieralnej. Zapycha się ten filtr papierowy, bo jest trochę za mały (wielkością 1/3 filtra od Afry). Naprawiałem to sam na stepach Kazachstanu, 3-4 godz. roboty. Temat był już gdzieś wałkowany o tej przygodzie w Maroku. Nie wiem, nie byłem z nimi, ale usterka jest naprawialna nawet w czarnej dupie..... jeśli się ma filtry zapasowe
Oczywiście jest to skutek, albo brudnego paliwa, albo nieszczelnych wlewów paliwa o czym KTM nie informuje niestety Metodą autopsji doszedłem do tego jak w owym Kazachstanie wywinąłem orła w mącznym piachu i zaraz wtedy wystąpiła ta usterka
A Puszkiej to taki sympatyczny facet, ale musi na coś czasami pomarudzić
pozdr.
zbyszek_africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Afryka 11 Lupus Kwestie różne, ale podróżne. 93 12.02.2012 20:25
Afryka Lupus Przygotowania do wyjazdów 8 26.03.2011 11:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.