![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Zabrze
Posty: 16
Motocykl: RD04
Przebieg: ~60000
![]() Online: 20 godz 17 min 43 s
|
![]()
Wiesz co muszę się przyznać, że nie próbowałem go na oryginalnym miejscu już przed zakupem miałem zamiar przenieść go w inne chłodniejsze miejsce. Teraz mam regulator pana Sławka przodu motocykla pod prawą owiewką a oryginał jest przykręcony w oryginalne miejsce - jakby co to tylko wtyczki przełączę. w oryginalnym miejscu będzie ciasno ale wydaje mi się że się zmieści - może będzie trzeba troszeczkę (2-3 mm) powiększyć otwór mocujący zbiorniczek wyrównawczy . Jak by ci bardzo zależało to sprawdzę.
Ostatnio edytowane przez deba : 15.07.2011 o 16:44 Powód: dopisek |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Posty: 24
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 19 godz 3 min 10 s
|
![]()
Zakończyłem akcje z regulatorem od HONDY CBR( jak się nie mylę , ma tylko pięć pinów ) czarny kabelek nigdzie nie podłączyłem a pozostałe zielony minus poszedł na dwa zielone w instalacji i czerwony zostały podpięte pod dwa plusy czerwone w instalacji ( czyli czerwony i zielony zostały rozdwojone) .Ładuje na wolnych obrotach do 14 volt a na wyższych 13,8V,grzeje się regulator i przewody alternatora też są ciepłe - ale tak ma być ,będę tylko obserwował połączenia .
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |