| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sambor,starzejesz sie  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak swego czasu, dawno temu 
		
		
		
		
		
		
		
	  jeździłem WSK-ą 125-tką to super motorek był , on sie wcale nie psuł. No wiadomo trzeba było wozić jakiś zapas, kilka świec, klucz do świec, styki (platynki), cewke zapł... itp. w kieszeniach  łapy zawsze jakieś brudne miałem, bo po drodze zawsze coś tzreba było poprawić![]() Do tej pory bym nim jeździł w berecie z antenką i petem w ustach jak gajowy Marucha ![]() A moze bardziej do tyłu. Na Maroko to wielbłady, zeżrą byle co i adrenaliny w nich mało, zawiozą gdzie trza spoko.... Na Kirgistan to wiadomo konie, po co tam motory wozić... W Afryce filtr paliwa wymienia sie może 3 minuty, w KTM-ie 3 godziny no i co z tego, jedno sie zapycha tak samo jak drugie. Polonez to taki dobry samochód był, potrafił go naprawić każdy mechanik/kowal w okolicy ![]() Pane, to se ne wrati  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Maroko Enduro 2011 1-15.04.2011 | stoner | Trochę dalej | 53 | 07.12.2018 23:26 | 
| Jedno oko na Maroko.. | radekbrt | Trochę dalej | 8 | 26.09.2013 21:24 | 
| Maroko 10.2011 | kowal73 | Trochę dalej | 22 | 10.01.2012 21:45 | 
| Maroko z lapanki II - relacja [2011] | sambor1965 | Trochę dalej | 26 | 11.08.2011 22:12 |