![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ssanie odpada, też tak pomyślałem, rozbierane i wyczyszczone profilaktycznie. Działa poprawnie.
__________________
Pozdrawiam Michał |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Poznań
Posty: 385
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 4 godz 3 min 35 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Chodzi napewno na dwóch garach.
__________________
Pozdrawiam Michał |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Witam,
Membrany oglądałeś pod światło, lekko je rozciągając czy tak tylko "po wierzchu"? 60kkm to jedno, wiek to drugie. U mnie jedna z mniejszym przebiegiem wymagała wymiany, zmieniłem obie. Gaźnik tylnego cylindra ma większą dyszę główną, iglice również ma inną. Iglice nie są jednakowe, mimo że na oko nie widać różnicy. Nie wolno ich zamieniać miejscami, inaczej jest dawkowane paliwo z dysz. Jak moto odpala? Czy pracuje równomiernie po odpaleniu na jałowym? Na zimnym, na ciepłym? Jakie są objawy po włączeniu ssania podczas pracy moto? Piszesz że gaźniki są wyregulowane. Ustawiałeś poziom paliwa w komorach pływakowych albo skład mieszanki? Weryfikowałeś zawory / membrany air-cut? Wymień też pro forma świece i sprawdź czy mają iskrę, jak wspominali Szanowni Poprzednicy ![]() I nie rób wszystkiego na raz, tylko sprawdź i weryfikuj. Dzięki temu będzie można dojść do przyczyn. Duzo pytań, ale warto szukać takiego trolla krok po kroku.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]() Cytat:
No to wczorajsza zamiana membran tlumaczy, dlaczego afryka dziś jezdzi gorzej niż wczoraj, dziś powrót. Na wolnych obrotach moto chodzi równo, zupełnie normalnie, ssanie takze działa normalnie, ssanie na cieplo = motor zaczyna sie dławić i przygasać. W gaźnikach regulowałem skład mieszanki, wykręciłem i przedmuchałem dysze i zaworki iglicowe, na końcu robiłem synchro. Świece wkręce nowe, sprawdzając na każdej iskre. Stare mają tylko 2000km, zamienie membrany miejscami, zmienie króćce ssace na nowe. Przynajmniej zasilanie w paliwo będę miał wyeliminowane.
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
![]()
Ja stawiam na źle ustawione składy. Po swoich doświadczeniach mam do tego uraz..
![]()
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 14.07.2008 12:12 |
zalewa się? | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 09.05.2008 10:06 |