![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Kolejną ciekawostkę niedawno wynalazłem:
W LC4 620-660 były montowane 2 generacje amorków tylnych: - BAVP 3612 z 36 mm tłokiem; do ok. 2000 roku, fioletowo-pomarańczowa naklejka WP - BAVP 4681 z 46 mm tłokiem; od ok. 2000, biała naklejka WP Przy okazji: generalnie im nowszy amorek tym ma mniejszy skok (oczywiście wiąże się to też z mniejszą wysokością amorka, choć ADVki miały je "sztucznie" podwyższane) 36tki w miały zazwyczaj 320mm skoku (170 w Duke) 46tki w Enduro zaczęły się od 300mm a potem zeszły do 275 mm skoku (i "aż do" 250mm w LC4 690 ![]() Jedyną 46tkę z 320 mm skoku znalazłem w SXC 625. Jeden z modeli SM z 46tką miał jeszcze 310 mm skoku (ale były też takie z 260). Duke z 46tką nadal miał 170 mm skoku. Seryjnie w zależności od modelu był używane sprężyny: 63,66,70 (do AT i tak raczej za słabe). W razie czego mogę podpowiedzieć jaka konkretnie wersja (i o jakim rozstawie śrub mocujących) siedziała w danym modelu/roku - najlepiej znać kod nastawów (wybity na jednej z "nóg dolnych widełek", n.p. : 118X729), bo często sprzedający sami nie wiedzą dokładnie co mają, a to często co rok się zmieniało. pozdrawiam, Adam Ostatnio edytowane przez fxrider : 17.03.2011 o 22:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
![]()
Lubie to!
Adam- dzięki! ![]()
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Od dwóch tygodni śmigam na nowym zawieszeniu WP po różnej nawierzchni, z pasażerem i bez i jest
![]() ![]() ![]() Przydałoby się dźwignąć trochę przód, ale przy wpełni napompowanych lagach da się jeździć. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regeneracje tylnego amora | bartol | Rama, zawieszenia, napęd | 15 | 01.09.2012 17:27 |
Poszukuję amora tylnego do RD 03 | Tatuś | Wszystko dla Afryki | 2 | 23.09.2011 17:38 |
Szukam tylnego amora. | Lepi | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 02.09.2011 14:40 |
Demontaż tylnego amora. | mrdracul | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 11.03.2011 12:31 |