![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Tak jest to możliwe, reglery czasami się kończą. Z regulatora nic nie wyciekło, a tym bardziej elektrolit - nie ma w nim elektrolitu. Z pewnością zagrzał się bardzo - sprawdź dobrze czy nie przytopił zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego - w RD04 regler jednym rogiem chowa się za zbiorniczek. Przy zakładaniu nowego regulatora proponuję wywalić połączenie kostkowe na przewodach fazowych (3x żółte) i zalutować je solidnie izolując termokurczkę. Okrągła kostka "prądowa" ocalała w BDB stanie - zostaw ją.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Regulator :) | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 73 | 15.01.2010 21:35 |