Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.07.2010, 10:19   #1
MaRP
Dołączył: 28.5.2006
 
MaRP's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW...83...?
Posty: 862
Motocykl: RD07a
MaRP jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 52 min 26 s
Cool

Cytat:
Napisał PawelZDR Zobacz post
Jeśli masz zaworki iglicowe w dobrym stanie to będziesz na niej latał bez problemów, bo jesli nie to zacznie się lać paliwo z przelewów nad pływakami i Afrze skoczy trochę apetyt na paliwo.Miałem przyjemność sprawdzać do tej pory pompy: oryginał,mikuni,Pierburg,klon Pierburg-a i właśnie Facet i z tych alternatywnych najbardziej pasuje mi Pierburg org. ale też ma jedną wadę-mocowanie przewodów elektr. jest całkowicie odsłonięte i trzeba się nagimnastykować żeby to uszczelnić bo inaczej o brodzeniu w wodzie na wys. pompy można zapomnieć.
Pierburg org - bez najmniejszych problemów, spalanie wzrosło mi o tyle, że rezerwę włączałem o 20km wcześniej niż inni, brak problemów z przelewaniem.
Jakiś klon Pierburga - przelewa mi paliwo, problemy z ustawieniem wolnych obrotów (za duża wydajność), generalnie nie polecam.

Podłączenie bezproblemowe, moja jest włożona w miejsce orginalnej, nie dokładałem przekaźnika, dlatego pompa wyłącza się stacyjką (po uruchomieniu silnika oczywiście).

Paweł, jak uszczelniłeś te przewody?

M.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse.
MaRP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.07.2010, 13:12   #2
PawelZDR


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
PawelZDR jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MaRP Zobacz post
Pierburg org - bez najmniejszych problemów, spalanie wzrosło mi o tyle, że rezerwę włączałem o 20km wcześniej niż inni, brak problemów z przelewaniem.
Jakiś klon Pierburga - przelewa mi paliwo, problemy z ustawieniem wolnych obrotów (za duża wydajność), generalnie nie polecam.

Podłączenie bezproblemowe, moja jest włożona w miejsce orginalnej, nie dokładałem przekaźnika, dlatego pompa wyłącza się stacyjką (po uruchomieniu silnika oczywiście).

Paweł, jak uszczelniłeś te przewody?

M.
Udało mi się dobrać stożkową gumę osłonową która z jednej strony jest zaciśnięta opaską na pompie a z drugiej ma dwa otwory o średnicy mniejszej niż przewody (paliwowy i prądowy), więc wchodzą na wcisk i po teście w głębokiej kałuży jest sucho.Nie wiem dokładnie od czego jest ta guma bo wpadła mi w rękę przypadkiem jak przerzucałem kilka kompletnych instalacji motocyklowych i samochodowych.
PawelZDR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... azure Uklad paliwowy i wydechowy 2 02.07.2013 22:18
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.