![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 864
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 19 godz 59 min 55 s
|
![]()
No właśnie, a czy mógłby ktoś rozszyfrować v-max tych indeksów? (S,H i co tam jeszcze jest)
Druga sprawa, czy opona z wyższym indeksem "zachowuje" się lepiej przy dajmy na to 100 km/h od laczka z niskim indeksem? Jaka jest różnica oprócz dopuszczalnej prędkości? Dzięki za oświecenie ![]()
__________________
"Im wyżej się wznosimy tym mniejsi wydajemy się być tym którzy zostają na dole" F. Nietzche |
![]() |
![]() |