![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 182
Motocykl: RD07a
![]() Online: 20 godz 54 min 14 s
|
![]()
To ja się dołączę, bo mam problem z kupnem opon..Skontaktowałem się z Bodocar chcąc zakupić Saharę (podejrzewam, że najlepsza opcja na długi dystans wliczając małe wypady na piasek) i tam dowiedziałem się, że 140stek na tył nie ma.. Co gorsza, nie wiadomo, czy w ogóle będą, bo hurtownie są puste, a sam Metzeler chyba szykuje się do wyprowadzenia tego rozmiaru ze sprzedaży (tak zasugerował gość z Bodocar). Co robić? Założyć 130stkę czy kombinować z mieszaniem typów (przód sahara/tkc a tył bardziej szosowy np tourance)? Chyba że znacie jakąś dobrą alternatywę, która wytrzyma 11-12 tys km. By the way, zostaje jeszcze opcja samych TKC i po 10-ciu kawałkach poszukiwania serwisu, gdzie mógłbym wymienić chociaż tył, ale w rejonach Syrii może być z tym problem.
Doradźcie, please ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]() Cytat:
Przod tak strasznie nie schodzi 12kkm powinien wytrzymać. 130/80, powtarzam, jest OK
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 182
Motocykl: RD07a
![]() Online: 20 godz 54 min 14 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]()
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
eee, raczej nie. Chociaż nie bardzo wiem dlaczego miałoby być lepiej w terenie na 130 niż na 150.
Cytat:
![]() Podstawowa sprawa - opór powietrza rośnie kwadratowo, a nie liniowo. Do tego dochodzi poślizg koła (gdzieś czytałem a'propos bicia rekordów prędkości że koło kręci się do kilkudziesięciu % szybciej niż wynikałoby to z prędkości pojazdu). I nie dość że fizyka zjada nam opony to jeszcze doi ze zbiornika paliwa. Jedyna opcja która mi przychodzi do glowy to wieszać fizyków aż odwołają niewygodne prawa fizyki ![]()
__________________
RD07 & DRZ |
|
![]() |
![]() |