Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.05.2010, 02:32   #13
Uriel


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 230
Motocykl: RD03
Przebieg: Cofany
Uriel jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 21 godz 4 min 25 s
Domyślnie

Ja już prawie kupiłem oryginał nie wiercony i będę zamieniał ze swoim wybebeszanym. Fajnie, że mnie słychać, ale strzela w tłumik (nie wiem na ile jest to wina wybebeszenia ale z tego co czytałem to w przelotówce jest podciśnienie i stąd strzały). Zgadzam się też z przedmówcą, że po godzinie czuję się jakbym leciał na skrzydle jumbojeta. Dudni w czaszce.
__________________
Piszę poprawnie po polsku.
Uriel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka Tripa !!! motomysz Wszystko dla Afryki 18 21.04.2014 23:28
Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki jackhammer Inne - dyskusja ogólna 42 15.01.2014 23:26
co zamiast oryginalnego licznika.... Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 7 24.06.2008 01:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.