![]() |
Przeróbka Oryginalnego Tłumika
Czytałem różne wywody na temat akcesoryjnych tłumików. Sam z doświadczenia wiem że taka przeróbka ma też swoje minusy. Przyszedł mi do łba pomysł o przerobieniu oryginalnego tłumika aby zachował swoje właściwości w współpracy z silnikiem a zarazem dawał lepszy dźwięk. Czy ktoś z Was poruszał temat rozcinania, kombinowania w środku i spawania oryginalnego tłumika?
Pozdro |
Barthez chyba swój wiertłem traktował. Coś przez mgłę kojarzę, ostatni raz jego Afri (i jego) widziałem ze 3 lata temu.
pozdr, laska |
Słyszałem że po otwarciu z tłumika można wyciągnąć jakiś blaszany element tłumiący...
|
Ja mogę oddać Ci mój wybebeszony przez któregoś poprzedniego właściciela. O niczym nie marze tylko żeby już kurwa cicho było. Alarmy się włączają jak jadę :D
|
Jeśli masz drugi na zamianę a ten jest Ci nie potrzebny, chętnie się nim zaopiekuję;). Na serio to doszły mnie słuchy że można wymontować jakiś blaszany element (nie wiem co siedzi w oryginalnym tłumiku) co podniesie jego głośność. Jeśli ktoś wie więcej na ten temat proszę o info.
|
Stachu a nie lepiej zrobić wolny wydech ? ps.daliśmy tak czadu że nóg nie czuje
|
Ja mam w tłumiku naokoło wydechu powiercone dziury. Dzięki temu podobno głośniej pracuje, ale nie mam żadnego porównania z tłumikiem bez przeróbek. Jakby co to mogę dać posłuchać ;)
|
Cytat:
Nie chciało mi się bawić w rozbieranie, cięcie, potem spawanie itd... więc dookoła środkowego otworu wywierciłem otwory chyba fi8 i dodatkowo dłuuugim wiertłem nawierciłem otwór w środkowym kanale. Można spokojnie zapodac fi10 lub nawet fi12. Chodzi teraz znacznie głośniej, więcej basu i fajniej niż na fabrycznym, a przy tym nie bierze NIC oleju, jak to piszą czasami po zmianie na przelotówkę. Nie jest to co prawda tak czysty dźwięk jak z oryginalnego Arrowa itp, ale porównując koszty to efektu, jest jak najbardziej spoko:rules: |
Cytat:
|
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.