![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
JA już zmontowałem i dałem takie odsadzenie aby zacisk nie miał kolizji z puszką.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
Teraz próbowałem boczki tylne założyć ale się nie da założyć prawego. ![]() Tulejke i ramie cza dać dłuższe. Ale nie mogłem się powstrzymać i zrobiłem małą rundke na wolnych obrotach. Tłumik przyczepiłem na chwile do stelarza. Miodzio ![]() ![]() ![]() basowo i dobry ciąg od 2000 rpm. szok !! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Nie dawałem tulejki. Mam zrobione na śrubie M10 regulowane nakrętkami..(M10 spokojnie wchodzi w otwór Matiasowecho ucha) Odległość od ucha do ucha obejmy około 45 mm. Niestety, u mnie nie obyło się bez szlifowania boczka. Wieczorem wkleję foty. Potwierdzam że dół fenomenalny, i obyło się bez regulacji gaziorów (nie mam K&N-a)
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
W afryce to nie bardzo jest co regulować w gaźnikach, a K&N tylko psuję prace silnika. Wydech naprawde ma wyjeb z dołu, jakby turbo ktoś dołożył. Wydaje mi się że jeśli komuś nie przybędzie niutków z dołu, to gaźniki ma do czyszczenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
no to wszystko jasne dlaczego mnie tak łeb napier..ala przez ostatnie dni. mogłeś ostrzec Raf!
![]() co do exploatacji to chyba zgadza się, że jestem przygłuchy, jak twierdzi moja żona. a może gróboskurny? może to parę lat granie Reggae dają się we znaki? no bo ja nigdy przez 5-6tys km nie założyłem któregokolwiek db kilera. tak jakoś mi się wydawało, że dół lepszy ale się latało, że hej. jak tylko stwierdziłem, że świeczki mają ładny korol to już się tematem składu mieszanki nie zajmowałem. a miałem K&Na. co do strzelania w ruru to ewidentnie może być to objaw zubożonej mieszanki ale tak jak pisał Herr Rambo - na początek poczyścić gaźniki może. ogólnie powinno to chodzić OK bez jakiejkolwiek ignerencji w gaźniki jeśli macie papierzany filtr pow. może jestem technicznym abnegatem -choć mi się nie zdawa - ale powtarzam, że miałem /tera Beddie ma/ KNa i full przelot i było ok. Moto nie brao więcej bajury ani oleju też nie zaczęo brać a miała 100kkm. na koniec dodam, że ogólnie to tęskno mi do tematów związanych z poprawianiem afryki. jak sobie pomyślę, że jeśli wyrzucam DB korki to moje Kapo kopci jak diesel i K&N to też tak niechętnie akceptuje - jedynie zmiana mapy zapłonowej może coś pomóc. cóż tam takie problemy jak pyrkanie w tłumik ![]() zdrowaś matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
11110111101
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
|
![]()
No ja tez zalozylem
![]() Generalnie jest OK ![]() ![]() ![]() Jesli chodzi o sam montaz: po złożeniu wszystkiego, okazało się że nie chce wejść boczek bo przeszkadzała mu tulejka dystansowa. Tak więc zrezygnowałem z tulejki i wyprofilowałem nieco wieszak tłumika. Nie daje mi jednak spokoju to, że tłumik tak się buja jak się go ręką szarpie... Wiem ze raczej nie odpadnie ale troche to kichowate... Oryginalny to był monolit! Wszystkie te akcesoryjne tak mają? Bede musiał więc wykombinować coś ze stabilnością łączenia tłumik-dolot. Myslalem zeby ponacinać wejście tłumika (tak jak jest nacięta rurka matjasa na laczeniu dolot-kolektor) i zacisnąć ją podobną opaską - zalatwie moze sprawe szczelności i stabilności chociaż troche. Zrobie sobie takze jakis wieszak w miejscu gdzie oryginalny tlumik byl mocowany u dołu (kolo podnóżka) Jeszcze mam jedną wątpliwość: czy siatka wewnetrznego (wejsciowego) db-kilera nie ma czasem zbyt małych dziurek? troche mały ten przelot jak na mój gust.. nie macie tez takiego wrażenia? Pozdrawiam
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93 Ostatnio edytowane przez Stolek : 04.04.2010 o 22:09 |
![]() |
![]() |