![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
Oczywiście że można. na dodatek silniki od 650 są praktycznie identyczne jak w rd03. jest tylko jeden drobny problem, o którym wspomne: Średnica ośki w trampku to 17 mm, w afri to 15 mm. Dalej w afryce idzie tulejka 15x22 mm. łozysko igiełkowe ma wymiar 20x26 mm. Tulejki 15x17 mm żeby wsadzić wewnątrz silnika raczej nie dorobisz - 1mm na ścianke to za mało. Są oczywiście inne sposoby.. Jak byś chciał przejść w afryce na ośke 17 mm to mam wachacz - przerobiony na łożyska 22x28 mm z wciśniętymi nowymi łożyskami Timikena i uszczelniaczami - trzeba jeszcze dorobić tulejki 17x22...
To wiem na pewno, ale : Wydaje mi sie że w silniku transalpa 650 w bloku silnika wciśnieta jest tuleja ustalająca z otworem wewnętrznym na wspomniane 17 mm. Silnik w trampku pełni rolę usztywniającą. Tak więc być może wystarczy wycisnąć ta tulekją i wycisnąć nową.
__________________
Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 26.02.2010 o 09:36 |
![]() |
![]() |