![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 16
Motocykl: mutant TA/AT
![]() Online: 1 tydzień 16 godz 28 min 36 s
|
![]()
Silnik z 600 pasuje do ramy rd03.Nie ma tylko mocowań z przodu przy cylindrze,i z tyłu,tego górnego.Ja mam na odwrót,silnik z RD03 w ramie transalpa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Łódź
Posty: 104
Motocykl: RD03
Przebieg: ~70000
![]() Online: 2 dni 19 godz 42 min 28 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Wszystko podejdzie. Jak Motormaniak sugeruje załatw silnik od 650, taki problem jak inna średnica ośki to żaden problem, zleć tokarzowi zrobienie nowej ośki bądź tulejki redukcyjnej na starą ośkę i problem z głowy, a mocowania przy tylnym cylindrze po prostu nie będzie, skoro sprawdza sie to w TA to i wyda w AT
|
![]() |
![]() |