![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Zmieniłem i wiem że się lepiej prowadzi , a na wydechu zaoszczędziłem parę kg i lepiej brzmi Zwiększając pojemność niekoniecznie trzeba iść w moc. Porawiasz dół i moment. W r 80 gs mam 800 ccm ale silniczek dół ma inny ( lepszy). Moc taka sama .Trampek i GS ma po 50 kM W R 80 gs często zmienia się tłoki + cylindry od 100 gs. Poprawia to charakterystykę silnika Wymienić można cylindry+ tłoki i dodatkowo gaźniki z gardzieli 32 na 40mm, ale niekoniecznie ,a moto i tak lepiej pracuje.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 25.02.2010 o 12:38 |
|
![]() |
![]() |