![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
nie zedrze się przez to jakoś szczególnie ale na pewno zdecydowanie szybciej olej będzie się zabarwiał na czarno ( efekt przypalania go przez nieszczelności). Jazda z obrotami niższymi ( poniżej 5000) powoduje iż pierścienie i uszczelniacze zaworów nadążają zgarniać olej, wysokie obroty uniemożliwiają to im a wtedy zużycie drastycznie może podskoczyć. Twoje ciśnienie jest bardzo słabiutkie.Właściwie biorąc pod uwagę ciśnienie nominalne to spadek do 10atm ( ok -20%) kwalifikuje do wym pierścieni lub szlif. Nie wiem co mówią instrukcje fabryczne bo nie zagladałem. Kiedyś sprawdzałem u siebie było ok 13atm u Rambo wypadło wtedy ok 12. ale to wynika też z różnicy w stopniu sprężania między 03 i 07.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.12.2009 o 10:01 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Oznaczenie ślizgaczy teflonowych do lag RD07a | Kudłaty Rysiek | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 15.07.2015 10:37 |
Afryka po dzwonie - Ratunku | jurczak | Rama, zawieszenia, napęd | 26 | 18.06.2014 19:03 |
czy były różne wymiary tłoków? | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 06.03.2009 22:18 |