![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 | |
Zarejestrowany: Sep 2019
Miasto: Mława
Posty: 13
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 9 godz 31 min 2 s
|
![]() Cytat:
Faktycznie, prąd rozruchowy idzie poza bezpiecznikiem. Dziękuję za pochylenie się nad tematem. Jest to istotna kwestia, a często pomijana. Z prądem jest tak że jest albo za chwilę go nie ma. Większość motocykli że stajni Honda miało kłopoty z prądami. (Osobiste doświadczenia z Transalpem, Varadero)... z zaczytania - dyżurny problem w AT. Kilka dni temu, kolega z racji posiadania NATAS na gwarancji fabrycznej, doposażył ją w dodatkowe LED o prądzie 8A. Wykonał to w AS. Padła sugestia aby nie używać na długich przelotach równolegle z hotgripami, a przekaźnik został tak podłączony w AS, aby rozłączał dodatkowe oświetlenie w momencie włączenia świateł drogowych. Dlatego drążę ten temat. Dawno temu, lat chyba 15 ... był taki motocykl GS1150 ADV. Prądu w nim nie brakowało, ale alternator produkował 50A. Jest jeszcze jeden odbiornik w NAT - pompa ABS , której apetyt na prąd trudno zmierzyć w garażowych warunkach. Dziękuję za dyskusję |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
DRZ 400 mało prądu | Andrzej_Gdynia | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 15.09.2013 23:42 |
kolejność przewodów z alternatora | Baal | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 10.12.2010 17:14 |
Dekiel alternatora | Misza | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 03.12.2008 08:21 |