![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Oki.
Teraz pytanie jak się prowadzi ATAS...tam jest oczywiście i przód i tył podniesiony, ale i tak będzie ciekawe porównanie do seryjnej NAT... w kwietniu testówki już mają być... ![]() No i pytanie czy sprężyny Hyperpro faktycznie wydłużają zawias czy to kwestia mniejszego sagu tylko...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania | pałeł | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 10.07.2021 23:34 |
Zawieszenie z CRF-y 450 | Transglobal | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 21.12.2016 09:44 |
XR400R zawieszenie | michaello1988p | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 07.02.2013 16:52 |
Zawieszenie tył. | wieczny | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 11.07.2008 17:53 |