Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.02.2018, 13:13   #22
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Oki.
Teraz pytanie jak się prowadzi ATAS...tam jest oczywiście i przód i tył podniesiony, ale i tak będzie ciekawe porównanie do seryjnej NAT... w kwietniu testówki już mają być...

No i pytanie czy sprężyny Hyperpro faktycznie wydłużają zawias czy to kwestia mniejszego sagu tylko...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!
Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania pałeł Rama, zawieszenia, napęd 2 10.07.2021 23:34
Zawieszenie z CRF-y 450 Transglobal Rama, zawieszenia, napęd 21 21.12.2016 09:44
XR400R zawieszenie michaello1988p Inne - dyskusja ogólna 4 07.02.2013 16:52
Zawieszenie tył. wieczny Rama, zawieszenia, napęd 12 11.07.2008 17:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.