Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.12.2017, 20:14   #1
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,255
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 5 min 48 s
Domyślnie

Zależy co Ci buja, przód można wyregulowac, tył klęka przy jeźdźcu powyżej 90 kg, SAG jest za duży nawet przy maksymalnym naciągu wstępnym sprężyny. Zostaje tylko amor akcesoryjny lub sprężyna twardsza
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania pałeł Rama, zawieszenia, napęd 2 10.07.2021 23:34
Zawieszenie z CRF-y 450 Transglobal Rama, zawieszenia, napęd 21 21.12.2016 09:44
XR400R zawieszenie michaello1988p Inne - dyskusja ogólna 4 07.02.2013 16:52
Zawieszenie tył. wieczny Rama, zawieszenia, napęd 12 11.07.2008 17:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.