![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
Administrator
![]() |
![]()
Tak przy okazji koła na wyważarkach obracają się bodajże z prędkością ok 50km/h i już wychodzą czasem poważne różnice wyważeniowe.
A co przy np 160km/h ? Jako że Afryka ma zawieszenie które może częściowo stłumić drgania czy wibracje to i może dlatego niektórzy rezygnują z wyważenia. A potem opona wyząbkowana ( nie koniecznie od złych amortyzatorów), albo komuś drętwieją dłonie przy określonych prędkościach , lub komuś moto zachowuje się niestabilnie przy większych prędkościach , czy motocykl niepewnie robi ciasne szybkie winkle ......itd ....nie wspominam już o zwiększonej pracy amortyzatorów jak i zmniejszonemu bezpieczeństwu ogólnym. No ale jak zwykle każdy sam decyduje co w danym temacie ma zamiar zrobić. Jeśli ktoś ma powiedzmy kostki i lata głównie po terenach a na asfaltach mało i niezbyt szybko ...to może i nie ma większego sensu wyważać. Natomiast użytkowanie w większości szosowe raczej daje już powód do zadbania o wyważenie.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |