![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
roboty nie jest dużo o ile pamiętam. tam kręci się altek ale jest mokry więc musisz położyć moto na prawą stronę. choć trochę bo wycieknie olej. być może przy okazji serwisowania nie masz oleju w silniku? to byłby dobry zbieg okoliczności.
być może będziesz musiał zwalić miskę pod silnikiem o ile jeszcze tego nie zrobiłeś. pewnie również osłonę zębatki na ile znam Japońską myśl techniczną bo pewnie czai się tam jakaś śrubeczka. być moze nawet i zębatkę i zsunąć pokrywę z wałka... ![]() przy ściąganiu będzie dość ciężko szło bo będą trzymać magnesy. przy okazji wyczyść rotor alternatora - na bank jest oblepiony opiłkami powstałymi w wyniku eksploatacji. nasadka '8' i jedziesz. próbuj uratować uszczelkę. tak czy owak musisz zaopatrzyć się pro forma w nową /lun może klingerit do zrobienia nowej o ile Ci się chce/ lub jakiś uszczelniacz typu silikon... Szparag polecał mi ostatnio masę DIRKO - jest super ale nie wiem czy kiedykolwiek zużyjesz całą tubę a kosztuje niemal 90PLN.... ![]() oczywiście przy składaniu z uszczelnieniem nie przesadź z jego ilością bo będziemy mieli na forum marsz żałobny dla Twojej AT zamiast cwałowania Walkyrii ![]() powodzenia. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 08.02.2013 o 00:08 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Panewki walu i korbowodow | Tolecki | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 25.04.2013 12:19 |