![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
W każdym razie metoda prób i błedów do dziś nie wiem jakim cudem KTM zestroił zawias przedni w LC8 na seryjnych sprężynach 4.8
Dla pórównania motocykle o zbliżoej masie do AT czy LC8 mają np; gs800 5.5 transalp 650 7.0 viadro 8.0 seryjne w at te długie mają 6.9 u mnie po zmianie z 4.4 na 4.8 niewiele się zmieniło, choć jest lepiej. Pomogło napięcie wstępne podkładkami o 10mm. Ale na bank całe napięcie wstepne jest a mocne i zawias nie działa jak należy. |
![]() |
![]() |