Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.07.2010, 17:07   #11
PawelZDR


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
PawelZDR jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
Domyślnie

Jeśli masz zaworki iglicowe w dobrym stanie to będziesz na niej latał bez problemów, bo jesli nie to zacznie się lać paliwo z przelewów nad pływakami i Afrze skoczy trochę apetyt na paliwo.Miałem przyjemność sprawdzać do tej pory pompy: oryginał,mikuni,Pierburg,klon Pierburg-a i właśnie Facet i z tych alternatywnych najbardziej pasuje mi Pierburg org. ale też ma jedną wadę-mocowanie przewodów elektr. jest całkowicie odsłonięte i trzeba się nagimnastykować żeby to uszczelnić bo inaczej o brodzeniu w wodzie na wys. pompy można zapomnieć.
PawelZDR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... azure Uklad paliwowy i wydechowy 2 02.07.2013 22:18
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.