![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
Ramires- Ciebie nie obchodzi ciśnienie w wężu a ciśnienie na panewkach. Idąc dalej tym tropem dając znacząco cieńszy przewód ciśnienie za pompą było by ogromne , ale na panewkach by było mizerne- bo "przepustowość" przez panewki jest stała.
Dodatkowy zbiornik oleju - z kąd pobierał by olej ? - musi go brać z miski olejowej . A gdzie olej by szedł po przejściu przech chłodnicę? Do zbiornika oleju ? Wtedy musiał by smok olejowy pompy tłoczącej być w tym zbiorniku, a to już klasyczny układ z suchą miską olejową... Nie widzę tego.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 17.06.2012 22:47 |
Chłodnica oleju. | wieczny | Układ chlodzenia | 9 | 06.02.2009 21:14 |