![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,022
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 44 min 8 s
|
![]()
Zgadzam się teraz z Tobą. Też już na priwa dostałem pare danych jakie wartości tam występują i stworzenie nawet 10m układu przewodów w obiegu zamkniętym w żaden sposób NIE wpłynie na ciśnienie robocze oleju.
![]() Także z listy wykreślamy mniejsze przewody itp ![]() Bardzo podoba mi się to co Kazmir napisał, bo to jest wykonalne i tym samym mój koncept ma prawo bytu w AT!
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M Ostatnio edytowane przez ramires : 14.02.2010 o 19:28 Powód: patentu nie mam, więc mowa o koncepcie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Skierniewice
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 8 godz 40 min 38 s
|
![]()
Nie jestem pewien, ale czy opory przepływu oleju w tych "10 m układu przewodów" nie obciążą za bardzo pompy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 17.06.2012 22:47 |
Chłodnica oleju. | wieczny | Układ chlodzenia | 9 | 06.02.2009 21:14 |