Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.01.2010, 12:01   #11
kyller


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: UK prawie pakistan :-)
Posty: 46
Motocykl: nie mam AT jeszcze
kyller jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 7 godz 47 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Sławekk Zobacz post
/.../
O ile pamiętam to w polskich pompach paliwowych ( mechanicznych ) np. 126p , 125p też membrany były zbrojone włóknem i chyba sam material delikatniejszy od membr. w AT .
Ale jakoś wcale mi to nie poprawiło humoru
kompletnie inny materiał , nie wydaje mi sie zeby był delikatniejszy a raczej wrecz odwrotnie rozbierałem nie jedn mikuni i niejedna pompe paliwa
kyller jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Naprawa membran ... krótka instrukcja lamera :) puntek Uklad paliwowy i wydechowy 11 30.11.2016 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.